Bye Bye Bicycle 26/3

Imorgon får Lund finbesök från Göteborg



Igår for jag runt på - passande nog - min cykel och tapetserade Lund med Bye Bye Bicycle-affischer. Imorgon kommer nämligen dessa göteborgsgossar till Blekingska och vi hoppas på mycket folk.
Vår bandbokare Elise verkar ha valt Göteborg som sin favoritstad i år. Förra månaden hade vi Ram Di Dam på besök och efter påsk kommer dödselectro-akten Owl Vision och spelar på vår electro-klubb Heartbeats. Som exil-göteborgare tycker jag förstås att Elise gör helt rätt - mera Göteborg!

I övrigt är jag mitte uppe i hemtenta-skrivande och njuter av att våren äntligen är här.


Tags:, , , ,

Kommentarer
Postat av: elise

vad snäll du är, hanna :D

jag önskar nog att jag var ifrån göteborg. vill ju också vara go' och gla'!

2010-03-25 @ 21:33:43
URL: http://elzplz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0