Bandsläpp till WOW

Läser Luger min blogg?



Igår skrev jag att jag oroade mig över att Way Out West inte släppt några band än.
Idag låg det ett nyhetsbrev från festivalen i min inbox med en lista på arton stycken band som kommer att spela, bland andra Arctic Monkeys, Lily Allen, Band Of Horses och Timo Räisänen. Perfekt tajming!
Ser speciellt fram emot britterna i sällskapet, inte minst Lily Allen som skulle spelat första året men som ställde in. Jag håller tummarna för att hon dyker upp i år.

Dags att skaffa biljett!

Tags: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Linus

Haha, kul att vi skriver om samma sak ungefär samtidigt, även om du var lite snabbare! Men till mitt försvar har jag att jag påbörjade mitt inlägg vid 4 men matlagning och bloggning fungerar inte så jättebra tillsammans...

2009-03-04 @ 21:04:25
URL: http://collocations.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tyckte det var väldigt trevligt när jag kom hem från skidturen och kollade mailen. När det står Way out west som avsändare sprider det sig liksom en glädje genom hela kroppen :)

2009-03-09 @ 08:56:58
URL: http://lemoncurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0