Smart eller sell-out?
Jag gästbloggar om svenska indieband i reklamfilmer.

Var går egentligen gränsen mellan smart marknadsföring och att vara sell-out? Det är en fråga jag lämnar öppen i dagens blogginlägg på Musiktoppen. Själv är jag nog ganska tolerant - även om det finns gränser för vad jag tycker ett band bör göra (Håkan Hellströms inhopp i Vita Lögner är något jag helst vill slippa tänka på)
Kommentera gärna och skriv vad du själv tycker!
Tags: Musiktoppen, sell-out, Håkan Hellström

Var går egentligen gränsen mellan smart marknadsföring och att vara sell-out? Det är en fråga jag lämnar öppen i dagens blogginlägg på Musiktoppen. Själv är jag nog ganska tolerant - även om det finns gränser för vad jag tycker ett band bör göra (Håkan Hellströms inhopp i Vita Lögner är något jag helst vill slippa tänka på)
Kommentera gärna och skriv vad du själv tycker!
Tags: Musiktoppen, sell-out, Håkan Hellström
Kommentarer
Trackback