Rookie

Framtidens stjärnor till Hultsfred



Om en vecka, 24-25 oktober är det Rookie i Hultsfred, då tjugo okända band ska få chansen att visa vad de går för. Med tanke på att tidigare års akter på Rookie-scenen på stora festivalen bland annat varit Marit Bergman, Moneybrother, Shout Out Louds och Maia Hirasawa är det inte alls otroligt att åtminstone något av årets band blir framtidens stjärnor.
  Tyvärr ska jag själv inte på Rookie men noterar att både Ram Di Dam och Armand Mirpour, som jag tipsat om tidigare(här och här), spelar i år. Två band av tjugo. Tio procent av banden är alltså band jag tipsat om.
   Mitt vuxna jag skäms men den barnsliga ego-sidan krävde att jag skrev det där.

Tags:  , , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

ahahahahahahah ärlig helt vara längst eller nåt...

2008-10-23 @ 15:22:03
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0