INGEN MER KEMI!

KEMI B ÄR ÄNTLIGEN SLUT!

Inga mer ekvivalenspunkter, molförhållanden eller syrakonstanter! Att sen slutsprovet gick åt helvete är mindre viktigt, huvudsaken är att kursen äntligen är slut. Vilket i princip innebär att jag aldrig någonsin behöver plugga kemi mer om jag inte vill. Och det vill jag verkligen inte.

De senaste dagarna har det frossats i olika sätt att rituellt förstöra sina kemiböcker på. Deala föreslog riva och slita sönder. Jag lutade mer åt att bränna dem på bål på gården. Någon som har nåt annat förslag?

image71

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar det inte mer lämpligt att hälla frätande syra över dem? Det är ju trots allt kemiböcker vi pratar om..?

2008-05-27 @ 21:46:40
Postat av: Hanna

Ingen dum idé! En lång plågsam död är precis vad de förtjänar!

2008-05-28 @ 21:34:25
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0