Franz Ferdinand

Glasgows finest kommer till Way Out West

image56

I början av året snackade Barris och jag om band vi skulle vilja se kom till Way Out West. Jag föreslog Franz Ferdinand då de dels släpper nytt till hösten och dels för att det skulle passa festivalens "image" som är relativt indie och kreddig. Jag trodde dock aldrig på allvar att de faktiskt skulle komma. Trodde inte att ett band som Franz Ferdinand skulle vilja dyka upp på en liten skitfestival i Götet. Jag fick fel. Idag stod det klart att skottarna spelar i Slottskogen i augusti. Nu måste jag verkligen skaffa biljett!


Kommentarer
Postat av: Barris

And so must I.

2008-03-05 @ 18:24:34
URL: http://barris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0