Midsommar

Ösregn och jordgubbar

Midsommarafton firades uppe på Orust och blev precis så blöt och blåsig som den enligt tradition brukar vara. Vi åt midsommarbakelser (rulltårta med grädde och jordgubbar på) gick på promenad och spelade spel för att få tiden att gå. På CD-spelaren spelades Taube, Peps Persson och sedan Håkan Hellström och Maia Hirasawa. Det roliga är att både mormor och jag är väldigt förtjusta i Maia. Bara för att en person är 18 och den andra 77 behöver det alltså inte att de inte kan uppskatta samma slags musik.

Förövrigt önskar jag att jag hade en kamera med bättre upplösning. Och bättre skärpa. Och bättre exponering. Kort sagt en bättre kamera. Tills dess får jag nöja mig med att leka med färgreglagen en smula. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Mahatma Muhammed

Lila.

2008-06-22 @ 16:30:30
Postat av: Hanna

Bra, Einstein.

2008-06-22 @ 18:01:34
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0