Hett!

Min hjärna kokar!

Jag vet, man ska väl inte klaga, speciellt eftersom jag resten av året ondgör mig över det göteborgska regnet och blåsten, men nu är det faktiskt för mycket. Är det över 25 grader så slutar helt enkelt min hjärna att fungera ordentligt. Istället för att ägna sig åt att skriva blogginlägg, väljer den att få kortslutning och lämna mig utmattad i en solstol i skuggan tillsammans med en kanna kallt vatten. Därför är det här inlägget kanske inte det mest kreativa jag någinsin skrivit.

Är hemma tillfälligt, men imorgon bär det av tillbaka till Orust och jag kommer sannolikt inte tillbaka förrän till Way Out West. OBS! Slå på P1 klockan 13:00 på fredag. Då är det nämligen Annika Norlin som ska sommarprata och jag har en känsla av att det kommer bli intressant att lyssna på. Ta hand om er i värmen så länge, nu drar jag upp till Bohuslän igen!


Ja, det är jag som tagit bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig blogg du har :)

2008-08-08 @ 20:33:26
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert
Postat av: Hanna

Tack så mycket!

2008-08-11 @ 12:43:55
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0