Alternativ till schlager

Musiktips till er som inte heller känner för Carola och Idol-Ola

Kom hem från New York idag. Underbar resa på alla sätt, kommer sannolikt att skriva mer om det senare när jag är lite mindre jetlag. Hur som helst, idag förväntas man ju sitta bänkad framför TV:n och lyssna på schlager.

För oss som redan är trötta på spektaklet finns det ju gott om annan svensk musik att lyssna på. Förra kvällen blev det Sahara Hotnights men ikväll blir det Marias ex-killes band, det vill säga Howlin' Pelles The Hives.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh! Hanna!, du ger mig så mycket festivalminnen! :D

2008-02-16 @ 22:27:53
URL: http://hjortutanvingar.blogg.se
Postat av: Lemoncurry?

Riktigt bra förslag faktiskt :) Fast för min del blev det fest för att fira att man blivit vuxen :D

2008-02-17 @ 17:21:21
Postat av: lina

Hanna, herregud, vem är trött på schlager?
Det är årets kulturhändels och att carola endast gick till andra chansen 'r skandal! Jag dog nästan.
Jag vill veta mer om resan, NY så coolt! Blev det shopping och turisting? Berätta!

2008-02-18 @ 20:24:44
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0