Det här är ingen blogg.

Det är inte heller någon dagbok, nyhetsrapportering eller journal.
Hade jag haft någon dagbok hade jag nämligen aldrig lagt upp den på nätet, och en rapportering eller journal kräver att man är med om något intressant som man kan förmedla till omvärlden.
 (Jamen var inte så jävla tråkig nu då, kom till sak istället!)

Vad är det för nåt då? Jag vet inte riktigt än.
Det kommer sannolikt bli ord.  (Det menar jag inte?)
Meningar.                                    
Lite tankar om allt och inget.     (Pretentiöst...)
Saker jag är och inte är med om.
Saker jag gillar.
Saker jag inte gillar.
Platser jag befinner mig på.        
Platser där jag hellre skulle vilja befinna mig på.
Människor jag gillar  och inte gillar.
Kanske lite om musik, matte, Göteborg, glasögon, miljö, spårvagnar och äpplen

Jag har en känsla av att det inte kommer att bli alltför seriöst heller. 
(Nej, det får jag ju verkligen hoppas.)
(Kan jag sluta avbryta hela tiden?)
(För all del. Jag försöker bara hjälpa till.)

Påminner det väldigt mycket om en blogg? Kanske.
Kanske är det bara en vanlig liten tråkig blogg. (Jag är benägen att hålla med mig själv på den punkten)

Vad det här än är så är jag glad att du, vem du än är, hittat hit och tagit dig tid att läsa det första inlägget. Fortsätt gärna med det, om du tyckte om det.
(Säg som det är, jag vill ju att människan ska fortsätta läsa allt!)
(Jag trodde jag hade sagt till mig att sluta avbryta.)
(Det var ett himla gnäll. Men visst, jag ska få avsluta det här ifred.)

Alltså: det här är ingen blogg, och jag är ingen bloggare. Det hindrar dock inte att det kommer att dyka upp allt möjligt konstigt här under en obestämd tid framöver, fritt fram för vem som helst att läsa och kommentera.
Mycket nöje!
("Nöje"?) (
Håll tyst.)

Kommentarer
Postat av: Barris

Jag tänkte ju också starta blogg. Jag tänker för mycket och mycket av det går förlorat ):
barris.blogg.se är är borttagen och kommer snart att finnas ledig så då norpar jag den :)

Trevligt att få lite att läsa förresten.

2007-11-05 @ 21:36:53
Postat av: Hanna

Ja, gör så! Det vore synd om dina tankar skulle få förlorade för omvärlden.

2007-11-06 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0