Soulfood Craving, Baby

Lite skönt onsdags-jam.


Grand lady of soul, Aretha Franklin.

Det senaste halvåret har jag förälskat mig i gammal klassisk motown och soul. Jag lyssnar på morgonen då jag vaknar, när jag äter frukost, på eftermiddagen då jag kommer hem från skolan, när jag lagar middag och nu på kvällen då jag vill slappna av lite. Det är härlig festmusik också och jag saknar Tokdisco och Nef från Göteborg, där man kunde skaka rumpa till förstklassig soul. Har dock hört att Sydskånskas klubb Foxen ska vara något för soulfrälsta själar, så jag får väl masa mig dit nästa gång de kör.

Tillsvidare tänkte jag dela med mig av den här spellistan. Enjoy!

Soulfood Cravings, Baby


Tags: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då går vi tillsammans till Foxen, är grymt sugen på att kika in den!

2010-03-25 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0