MGMT

De här killarna lyssnar jag mycket på nu.



Har varit dålig på att skriva den här veckan vilket jag skyller på en massa omständigt skolarbete (att korsa bananflugor är ett litet h-vete) Hur som helst, just nu går Electric Feel och Time To Pretend av Brooklynbandet MGMT varma i hörlurarna på min iPod. Perfekt fest och förfestmusik men också som peppning inför ännu en dag i skolan. Befinner man sig i Stockholm nästa fredag, 21 november kan man dessutom få höra dem spela live på Debaser Medis.

Tags: , ,

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå där du, inget ont ord om bananflugorna om jag får be, jag avgudade de små rackarna! De (samt dissekerandet av råttan) var det som gjorde tre tämligen mediokra år på naturlinjen värda.

Så, sammanfattningen:

MGMT-pojkarna är säkert bra, men hacka inte på bananflugorna.

2008-11-17 @ 09:18:38
Postat av: Johan

oooh... tur att jag har dig. hur kunde jag missa mgmt på debaser?!?! måste uppdatera "veckan som kommer..." pronto! ;)

2008-11-18 @ 09:19:45
URL: http://music.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0