The Comeback

Bloggen är igång igen!



Vänner! Efter ett långt uppehåll har jag beslutat mig för att skaka liv i bloggen igen.
Anledningen till att jag inte skrivit på så länge har främst varit tidsbrist. Nu har livet lugnat ner sig något och jag har tid att dela med mig av mina upplevelser kring allt som har med musik att göra (och kanske en del annat också)

Senast jag skrev var jag mitt uppe i sista terminen på gymnasiet, en tid full då dagarna var fulla av plugg och nätterna av musik och dans. Sen dess har jag hunnit ta studenten, uppleva en lång sommar full av konserter, flytta från Göteborg ner till Lund och börja plugga civilingenjör för att sedan hoppa av. Nu läser jag en humanekologi och driver klubb på Blekingska Nationen här i stan. Jag kommer därför, av naturliga skäl, skriva mer om musik och spelningar i Malmö-Lund trakten och inte minst de klubbar och spelningar jag själv är med och ordnar. Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0