Torsdag

Höstglädje och skoltrötthet är ingen bra kombination.



Endel människor går in i höstdeprissioner såhär års, själv är jag inne i ett "höstrus". När termometern sjunker några grader, träden i Vasastans allér skiftar färg och solen skiner från en klarblå himmel - vem har då lust att ägna tanken mer komplicerat matematik än den som krävs för att räkna ut hur många cafébesök man kan hinna med på en vecka utan att bli totalt bankrutt?
   Klockan 20:00 ska jag bänka mig framför TV:n och se SVT:s nya nöjesmagasin Hype. Imorgon blir det Hellström & Co på Liseberg. Fram tills dess ska jag försöka ägna mig åt matteboken och lyssna på I'm From Barcelona.



Tags:  , ,

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Svar: Åhh, ja! Visst är det! :)

2008-09-25 @ 21:44:37
URL: http://meltmyplasticheart.blogspot.com
Postat av: Sarah

Hej igen :)

Hello Saferide är mums för öronen och jag är ytterst avundsjuk på din morgonkväll. trots mina 3 håkan konserter denna sommar får man ju inte nog!



personligen gillar jag nästan säkert! bättre på något sätt, är väl inne i en "svensk" period haha men jag har sett även henne ett antal gånger i år, toppen!



Men nu till det jag skulle skriva till dig om, lyssnade på p3 idag en kortis och de tipsade om att man kunde vinna hello Saferide på deras hemsida (antar jag att det var). Hoppas du testar och ännu mer att du vinner :)



Ursäkta den långa kommentaren och än en gång,

Gillar din blogg!

2008-09-25 @ 21:57:48
URL: http://astronauten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du noterat att nordpolen har släppt nytt?

2008-09-27 @ 14:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0