Måndagsångest?


Det har inte jag.



Jag ser verkligen fram emot den här veckan, främst av dessa två anledningar:
  •  På onsdag, 24 september, släpps äntligen More Modern Short Stories...av och med Hello Saferide. Jag kommer därför sjukskriva mig, låsa in mig i mitt rum tillsammans med en CD-spelare, förstärkare samt lite knäckebröd, och vara totalt onåbar fram tills...
  • ...fredag, 26 september. Då spelar nyblivne tvåbarnsfarsan Håkan HellströmLiseberg. Halva stan kommer vara där. Den intressanta halvan alltså. Är du en av dem? Då finns det ingen ursäkt för att inte dyka upp.


Skulle man trots detta inte få nog av bra musik kan man ju alltid titta in på Storan på söndag, som gästas av bland andra Ebbot, Joel Alme och Maia Hirasawa. Det är Faktum som samlat ihop ett gäng musiker och intäkterna går till deras arbete mot hemlöshet.

Måndagsångest? Knappast!

Tags: , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

FRANS P ÄR HEEEEEEET!

2008-09-22 @ 08:52:29
Postat av: Johan

Din vecko-update va inte fy skam den heller. Storan-happeninget hade jag missat helt! lär ju bli kungligt!!

2008-09-22 @ 21:19:24
URL: http://music.blogg.se/
Postat av: Soooooofia!

åh, jag vill till Storan också!

Och jag längtar!

2008-09-24 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0