Kasse

Gårdagens inköp.



Igår stack Barris, Ebba och jag till Bengans, upplysningsvis stans bästa skivaffär för er icke-göteborgare som läser. Där råkade vi stöta på Timo Räisänen och ett litet hov med fjortis-popare som väntade på att han skulle spela lite låtar från nya plattan. Vi tyvärr varken tid eller ork att vänta en dryg timme på det.
   Medan Barris köpte sin Day & Age hittade jag en julklapps-skiva till en vän (men vilken kan jag inte skriva ut här!) och den här stiliga tygkassen. Kan det bli bättre? Don't think so.

Tags: , , ,

Kommentarer
Postat av: Lemoncurry?

Bengans gör den gråa vardagen lite färggladare :) Man blir så glad när det dimper ner ett paket i brevlådan (senast ...And then there was Timo), trots att ekonomin får ta sina slag. Snygg kasse! Skulle ha varit avundssjuk om det inte voe för min Emil Jensen-kasse ;)

För övrigt förstår jag inte vad du menar med att jag borde spärras in? :p

2008-11-27 @ 19:39:36
URL: http://lemoncurry.blogg.se/
Postat av: Barris

Bengans är för övrigt typ Göteborgs enda skivaffär också.

2008-11-27 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0