Audition

Är jag svennig nu?



Idag har jag gjort något jag aldrig trott att jag skulle göra. Jag har varit på audition till Körslaget.
Ett bra exempel på att man aldrig ska säga aldrig.
   Det var massvis med folk som kommit för att försöka få en plats i Timo Räisänens göteborgskör, kön ringlade sig lång utanför dörrarna till Sticky. Herr Räisänen själv kom marcherande med megafon och fanbärare och någon form av producent uppmanade alla att applådera, vilket ingen tycktes ha något emot att göra. Ebba, Frida och jag hade lite flyt och hamnade först i kön för såkallad "pre-casting tillsammans med två andra tjejer, varav en gick vidare till "riktig" audition.
   Det var hur som helst en kul och lite udda avslutning på en mysig första advents-helg.

Vill man förresten se enbart Timo med band får man vänta enda fram till våren då man besöker Stockholm, Göteborg och Malmö. 4 mars är ett datum som Timo-frälsta göteborgare bör ringa in i sina almanackor, då spelar han nämligen på Storan här i stan. Läs mer här!

Tags: ,  

Kommentarer
Postat av: random brutta

Jag vet inte varför i hela världen som folk inte kommenterar mer på din blogg, du har verkligen skön musiksmak!

2008-12-01 @ 01:07:42
Postat av: Rebecka

Varför bor du i Gbg och inte jag? Vad är det för orättvisa?! Kul att du gjorde det iaf, även om jag är sur för att jag inte hade chansen.. men om du skulle hitta typ en död råtta under kudden, så vet du ju var den kommer ifrån ;) :p

2008-12-01 @ 14:34:15
URL: http://lemoncurry.blogg.se/
Postat av: sofia

Hur tyckte du att det var?

2008-12-01 @ 15:52:27
Postat av: Schillerskan

Ja, du är svennig nu.

Du kan väl söka till "På spåret" eller "Postkodmiljonären" när du ändå håller på.



Höhö.

2008-12-01 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0