ESC

Jag erkänner. Jag tittade på ESC i lördags.

Jag skyller på grupptrycket, resten av familjen kollade och själv hade jag tråkigt. Så vad kan man säga om musiken då? Tja, det mesta sög, precis som väntat. Tre saker gillade jag dock:
  • Luuk som kommenterade
  • Björn Gustavsson som delaqde ut poängen
  • Sebastain Tellier. Okej, låten är egentligen ganska menlös, men ändå: komma in på scen i golfbil, strosa omkring med en stor heliumboll och ha en kör i samma slags helskägg som en själv är ändå ironiskt och helskönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det egentligen för snubben i tävlingen sen då? Upplysa oss stackars människor som fkatiskt missade årets höjdpunkt?...

2008-05-27 @ 21:49:42
Postat av: Hanna

Inget vidare. Jag vet inte placeringen exakt, men nånstans i mitten.

2008-05-28 @ 18:10:03
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0