För sent för Edelweiss

Ännu ett inlägg om musik. Det här börjar likna en musikblogg.

image60



Var i Linköping igår när "För Sent För Edelweiss" äntligen släpptes till allmänheten, så jag var tvungen att införskaffa mig den på bortaplan, närmare bestämt Åhlens i centrum. Har således inte fått tillfälle att lyssna igenom den förrän nu när jag kom hem. Har lite svårt att uttala mig om vad jag tycker än, har inte hunnit "lyssna in mig" än. Men det verkar helt klart lovande. Lite gubbrockigare, lite mognare men samtidigt väldigt mycket vanlig Håkan-känsla. Förrutom "För En Lång Lång Tid" är jag förtjust i proggiga "Zigenarliv Dreamin". Är det såhär bra på skiva hur ska det då inte bli live?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0