Presidentkandidat?

Påväg hem från träningen stannade bussen för att byta chaufför.

image30

(Följande dialog ska läsas på bred göteborgska)

Gamla chauffören:
Du är på plats! Det är bra, du är alltid i tid.
Nya chauffören: Du också. Det är bara vi två som alltid är det.
Gamla chauffören: Ja, man kan undra hur de skulle klara sig utan oss.
Nya chauffören: Allt skulle krascha förmodligen.
Gamla chauffören: Ja...de ringde ju mig från Amerika igår.
Nya chauffören: Va?
Gamla chauffören: Jo, de undrade om jag kunde hoppa in som president ett tag. Fast jag tackade nej. De skulle ju inte klarat sig här utan mig, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

TJUVLYSSNARE!

2008-01-18 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0