Födelsedagsfirande

image65

Första helgen som 18-åring blev kanon!

Fast den skulle nog ha blivit det oavsett vad jag hade fyllt. För det första: vädret. Äntligen vårvärme! Våren kunde inte ha kommit på en bättre tidpunkt om jag får säga vad jag tycker (och det får jag) Förrutom vädret så blev jag ordentligt firad av både familj och vänner. Tack så mycket!

På torsdagen blev det först sång och paket på sängen, sedan blev man sjungen för i skolan och dagen och kvällen avslutades på restaurang. Fick en massa fina grejer, men måste erkänna att jag blev extra förtjust i äpple-halsbandet från syster.

image66

Fredagseftermiddagen och lördagsförmiddagen gick mest åt till att laga mat och göra iordning inför festen på kvällen. Det roligaste var när vi skulle köpa cider och jag hittar knallrosa Hanna-cider! Både flaskan och innehållet var supersött, men inte så äckligt som jag varit rädd för. Festen i sig blev en riktig mys-fest, en sån där där man bara äter, dricker och snackar en massa skit om allt och inget. Kunde inte blivit bättre.

Så åter: tack allihopa! Det blev precis som jag önskade mig det.

image63 image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0