Årsbästa

Bara två dagar kvar till nyårsfton, så jag tänkte passa på att vara mainstream, och göra en "årslista". Här kommer årets bästa...

  • Musiker: I början av året dök Annika Norlin lite oväntat upp i mitt liv, genom ett par Hello Safride-låtar som Becka skickade. Sedan var jag fast. I både Hello Saferide och Säkert! gör Annika smarta, träffsäkra, välformulerade och roliga låtar som jag spelade mer eller mindre hela året.
  • Konsert: Det blev ett riktigt konsert-år i år, och det är svårt att välja. Det får nog ändå bli Timo Räisänens och Säkerts! spelningar på Way Out West. Tätt följda av The Hives.
        image25

  • Film: Såg väldigt få filmer i år, och den bästa jag såg kom faktiskt ut redan 2006: Little Miss Sunshine. Tätt följd av Mat med Mat-Viktor naturligtvis. Eller räknas det som TV-serie kanske?
  •  Bok: Måste väl nästan ta sista Harry Potter.
  • Resa: Alla Skåneresor plus Hultfreds-trippen!
  • Café: Här är det också nästan omöjligt att välja. Kringlan är onekligen mysigt, men stället där jag varit mest är ändå Fröken Olsson.
  • Mat: Äpplen. Grannys och Aroma.
image26

  • Lärare: Cecilia. Tätt följd av Hans.
  • Ämne: Revyn. Det är inget ämne, men vafan, det är ändå det roligaste jag gjort i skolan någonsin.
  • Hobby: Träna på Friskis och fota.
  • Hemsida/blogg: Gissa tre gånger :)
Sist men inte minst så måste jag nämna alla vänner, klasskompisar, bekanta, främlingar, familjemedlemmar och annat folk som jag tillbringat året med. Skulle ta aldeles för lång tid att räkna upp alla, men ni vet vilka ni är och ni är bäst!

Nu bär det av det Skåne för att fira in det nya året. Jag känner på mig att 2008 kommer bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Lemoncurry?

Jag känner mig faktiskt riktigt stolt över att jag introducerade Annika Norlin i ditt liv :D Skåne? Vad går att göra där :P Äh, nu bär det av till Linköping i nyår, och med något onyktra ögon leta efter söta gossar ;) Gott nytt år!

2007-12-30 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0